Потрібна допомога?
Зв'яжіться з нами
Відповіді на поширені запитання
Поширені запитання
Нова Пошта працює найшвидше й у середньому доставляє посилки за 1-2 дні. Посилки відправлені УкрПоштою зазвичай надходять за 3-6 днів.
Ми впевнені у якості нашої продукції і ви точно не захочете її повертати! Згідно законодавству України парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню чи обміну. Але якщо ви бажаєте повернути товар, зверніться до нас. Ми завжди знаходимо рішення у таких ситуаціях. По будь-яким питанням повернення звертайтеся до нашої підтримки і ми обов’язково допоможемо вам!
Якщо ви помилися з адресою при замовленні товарів, якомога скоріше зв’яжіться з нами і ми виправимо вашу адресу доставки.
Після підтвердження вашого замовлення ви отримаєте від нас повідомлення на ваш номер телефону – ви зможете відслідкувати своє замовлення через Нову Пошту або УкрПошту.
Ви можете зателефонувати нам у робочі години та поспілкуватися з нашим спеціалістом. Ви отримаєте вичерпну консультацію щодо наших продуктів. Також ми можемо поспілкуватися з вами у Телеграм та Вайбер.
Так! Ми надсилаємо посилки післяплатою і ви можете оплатити вашу покупку при отриманні товару. Проте звертаємо вашу увагу, що за послугу “післяплати” поштові оператори візьмуть з вас оплату.
Ми відправляємо посилки у будь-яку точку України, яка підтримується Новою Поштою або УкрПоштою. Нажаль, деякі тимчасово окуповані регіони України не обслуговуються. Якщо ви бажаєте отримати замовлення за кордоном, це також можливо. У цьому випадку, перед оформленням замовлення зверніться до нас, для узгодження всіх деталей.
Це залежить від об’єму та ваги вашого замовлення. Якщо ваше замовлення велике, ми можемо відправити вам замовлення у декількох одиницях пакування, дотримуючись правил відправки Нової Пошти / УкрПошти.